CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

28 Νοε 2007

Sokker Zone Hellas


Ήταν περίπου πριν από 8 μήνες όταν δύο καλοί μου φίλοι σε έναν ανοιξιάτικο καφέ με έπρηξαν για τα κατoρθώματα τους στο sokker. Εγώ τότε οτιδήποτε πέρα από το Football Manager το θεωρούσα απλώς ανάξιο λόγου. Με το πες πες όμως “αντιμετωπίζεις πραγματικούς παίχτες και όχι τον υπολογιστή” “φτιάχνεις το σύστημα όπως το θέλεις” “μπορείς να κάνεις μεταγραφές συνεχώς” με έψησαν να κάνω ένα account δοκιμαστικά. “Τι έχω να χάσω? Σκέφτηκα ….” Το αποτέλεσμα ήταν να κατεβάσω για πλάκα μια εντεκάδα για να δω ένα φιλικό αγώνα με αντίπαλο την ομάδα barba stahis cf (το αποτέλεσμα ήρθε 2-1 …τιμητική ήττα για έναν νιούφη σαν και του λόγου μου) και αυτό ήταν απλώς κόλλησα !!! J Έτσι εγώ που δεν είχα παίξει online ούτε τάβλι!!! έβαλα το sokker για τα καλά στη ζωή μου

Ως συνέπεια αυτής της ενασχόλησης έμαθα και για τα υπόλοιπα online football management games (Hatrick, ManagerZone κλπ) κανένα όμως δεν είναι τόσο εθιστικό όσο το sokker. Ειδικά όσο περνάει ο καιρός και το μαθαίνεις, συνηδειτοποιείς τα λάθη του παρελθόντος, και βελτιώνεις την ομάδα σου ακόμα περισσότερο και γρηγορότερα. Ταυτόχρονα το game play εξελίσσεται λόγω των αλλαγών στο match engine τον υψηλότερο ανταγωνισμό, και την βελτίωση του μέσου όρου των ομάδων και των παικτών. Τις τελευταίες μέρες με αφορμή την κυκλοφορία του Sokker Manager Zone από τον Ισπανό admin arnau μου ήρθε η ιδέα να δημιουργήσω ένα blog που θα ασχολείται με την ελληνική σκηνή του sokker. Την ιδέα μου την είχα συζητήσει με ορισμένους φίλους μέσω sk@mail και τώρα νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να γίνει. Η ελληνική κοινότητα έχει ήδη 353 παίχτες/ανθρώπους και 327 bots οι οποίοι χωρίζονται σε 85 πρωταθλήματα, όπως καταλαβαίνετε για να μπορέσει να καλυφθεί όλη η αγωνιστική δράση αλλά και η υπόλοιπη θεματολογία χρειάζονται περισσότεροι του ενός. Όσοι πιστοί λοιπόν προσέλθετε … περιμένω τις ιδέες και τις παρατηρήσεις σας στο sokker.zone.hellas@gmail.com